لوازم جانبی سونتو شامل مجموعه متنوعی از بندهای الاستومر، سیلیکونی، چرمی و برزنتی است، اکثر مدل های ساعت های سونتو دارای عرض بندهای ۲۴ میلیمتر و ۲۲ میلیمتر هستند و بعضی از مدل ها با چند دسته از ساعت ها سازگار هستند، اما بعضی از مدل ها بندهای خاصی دارند مانند بندهای سری امبیت یا کور آل بلک که باید حتما بند منحصر بفرد آن ساعت را خریداری نمایید.

 

بند سونتو ۵ پیک

بند ساعت Suunto 5 Peak CaveGreen 
پارت نامبر: ss050802000

شاید دانستن چند نکته در رابطه با ویژگی های بندها قبل از خرید ضروری باشد، مثلا از بند چرمی نمی توانید در آب استفاده نمایید و یا بندهای برزنتی نیز برای استفاده در محیط های آبی چندان مناسب نیست. و یا بندهای الاستومری خشک و شکننده هستند.

 

بند سونتو ۹ پیک سازگار با سونتو ۹ پیک پرو و سونتو ۵ پیک

بند سونتو ۹ پیک آل بلک

پارت نامبر: ss050691000

برای دوام بهتر بند ساعت و جلوگیری از استهلاک بند در اثر استفاده در دریا، استخر و یا املاح روی مچ دست، حتما بعد از استفاده در دریا و استخر و در صورت استفاده عادی هر چند روز یک بار ساعت و بند آن را زیر آب (با دمای پایین) لوله کشی  شستشو دهید

 

بند سونتو ۷ و سونتو ۹

بند سونتو ۷ و سونتو ۹

پارت نامبر: SS050223000

 

کابل شارژ سری امبیت

کابل شارژ سری امبیت

پارت نامبر: SS018627000

همچنین کابل های شارژ که معمولا با چند دسته از ساعت ها سازگار هستند مثلا کابل شارژ سری امبیت با سرهای امبیت، امبیت ۲، امبیت ۳ (ران، اسپرت، پیک، ورتیکال) ، سونتو اسپارتان ترینر، سونتو ۳، سونتو ۵، تراورز، تراورز آلفا سازگار است.

 

سنسور هوشمند ضربان قلب سونتو

سنسور هوشمند ضربان قلب سونتو

پارت نامبر: SS050579000

همچنین سنسور هوشمند ضربان قلب سونتو، که گرچه امروزه همه مدل های جدید سونتو دارای ضربان سنج قلب مچی هستند، اما اگر می خواهید هنگام شنا نیز از وضعیت ضربان قلب خود مطلع باشید حتما به آن نیاز دارید.

 

سنسور دوچرخه سونتو

سنسور دوچرخه سونتو 

پارت نامبر: SS022477000

البته سونتو محصولاتی را نیز برای ورزشکاران رشته های تخصص نیز ارایه کرده مثلا سنسور دوچرخه سونتو که برای مناطقی که پوشش مناسب جی پی اس ندارند کمک می کند تا سرعت و مسافت و آهنگ حرکت را در هنگام دوچرخه سواری داشته باشید

 

کامپیوتر دوچرخه سونتو

کامپیوتر دوچرخه سونتو

پارت نامبر: SS050800000

و یا کامپیوتر دوچرخه سونتو که دارای نقشه و جی پی اس بوده و روی فرمان دوچرخه نصب می گردد

شیب سنج و قطب نمای سونتو

شیب سنج و قطب نمای سونتو

پارت نامبر: SS0013800IB

سونتو برای کوهنوردان، طبیعت گردان و همچنین مهندسان مجموعه مدل های متفاوتی از قطب نما، شیب سنج و یا ترکیب هر دو مورد در یک وسیله را ارایه کرده که کاربرد بسیار آسان و سریعی دارند و دارای اندازه های کوچک و مناسب جیب شما دارند.

 

برای خرید بعضی از مدل ها روی لینک های زیر کلیک کنید و یا برای مشاهده مدل های موجود و قیمت به صفحه اول سایت مراجعه نمایید:

 

کابل شارژ سونتو ۷

 

کابل شارژ سونتو ۹ پیک

 

کابل شارژ اسپارتان اسپرت و سونتو ۹

 

بند های سونتو ۷ ، سونتو ۹ و سونتو ۹ بارو
۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸

 

قطب نمای سونتو

قطب نمای سونتو

بند سونتو کور آل بلک

بند سونتو کور آل بلک

نکته: با توجه به عدم پشتیبانی سونتو از مدل های قدیمی تر، بندها و کابل های شارژ مدل های قدیمی دیگر شارژ نمی شوند و شارژ محصولات برای مدل های زیر بصورت محدود انجام می شود: امبیت، امبیت ۲ (و سری R و S این مجموعه)، امبیت ۳ (شامل امبیت ۳ پیک، امبیت ۳ ورتیکال، امبیت ۳ اسپرت، امبیت ۳ ران) ، بندهای سری ام (۱و۲ و ۵)، بندهای کویست، سونتو ۵، اسپارتان (سری های ترینر، اسپرت و الترا) ، بنابراین اگر به لوازم جانبی ای در رابطه با این ساعت ها نیاز دارید، در صورت موجود بودن روی سایت بلافاصله آن را خریداری نمایید، چون ممکن است دیگر شارژ نشود!

نکته مهم: هم اکنون تعدادی از لوازم جانبی سونتو توسط اسپرت واچ در فروش ویژه ارایه شده اند که با مراجعه به صفحه فروش ویژه لوازم جانبی سونتو می توانید موارد ارایه شده را مشاهده نمایید، در این فروش ویژه خرید به تعداد بالا دارای امتیازاتی در تعداد و قیمت است که برای اطلاعات بیشتر می توانید به تلگرام یا واتس آپ ۰۹۲۱۲۵۶۷۳۵۹ سفارش خود را ارسال نمایید