سونتو

لیشنگ کیست؟

Amer Sports شرکتی است که در پشت برندهای معروفی مانند Salomon، Atomic یا Wilson قرار دارد.
و در یک حرکت تجاری دیگر در مدار این شرکت، سونتو را در سال ۱۹۹۹ خریداری کرد.

در بیانیه مطبوعاتی Suunto آمده است که خریدار Liesheng است، یک شرکت مستقر در چین که کمتر از 7 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است و صرفا بیان می کند که آنها صاحب برند لوازم الکترونیکی مصرفی Haylou هستند

 

لیشنگ کیست؟ این یکی از شرکت های تابعه Dongguan Helen Electronics است.
و این لیشنگ چه کاره است؟ آنها محصولاتی را برای شیائومی تولید می کنند. Liesheng سازنده هدفون Airdots شیائومی است. و علاوه بر تولید محصولات برای آنها، شیائومی نیز یکی از سرمایه گذاران آنها است.

برند Haylou دارای دو محدوده تجاری است. اول از همه هدفون های بی سیم (Xiaomi Airdots تنها بخشی از چیزی است که آنها تولید می کنند)، اما همچنین طیف گسترده ای از ساعت های هوشمند. و اگرچه این ساعت‌های هوشمند دارای مشخصات ورزشی هستند، اما تجربه و پیشینه سونتو را در این بخش ندارند.

در مورد تعداد کارمندان این شرکت، Liesheng دارای 1200 کارمند و 14 خط تولید است. آنها اکنون حدود 300 نفر از سونتو را به این کارمندان اضافه می کنند.

با این حال، بیانیه مطبوعاتی سونتو به این واقعیت اشاره دارد که این برند فنلاند را ترک نمی کند و دفتر مرکزی سونتو در Vantaa ادامه خواهد داشت.

 

این برای کاربران سونتو چه معنایی دارد

اگر از کاربران سونتو هستید، یا به این فکر می‌کردید که یکی از آنها باشید، ممکن است اکنون احساس «افت» داشته باشید. “برند فروخته شده است”، “ساعت من از کار می افتد”؛ این احساسات و بسیاری دیگر شاید آنهایی هستند که در حال حاضر از سر شما عبور می کنند.

اما واقعیت این است که این خبر خوبی است. خیلی خوب. در سال‌های اخیر سونتو عمدتا بر روی محصولات با کیفیت، با طراحی خوب و دقت و ناوبری مسیر تمرکز کرده است. با این حال، در بخش نرم افزاری چندان حرکت بزرگی وجود نداشته است در حالی که مارک های دیگر مانند COROS یا Garmin دائماً در این جبهه “چکش می زنند”.

اینجاست که مالک جدید می تواند به سونتو کمک کند. بر اساس سرمایه، با ظرفیت توسعه، بر اساس نوع فرهنگ… اما نه تنها از این جهت، لیشنگ خطوط تولید خود را دارد تا بتوانند مستقیما بر روی آنها تولید کنند بدون اینکه نیازی به تولیدکنندگان دیگر داشته باشند. دسترسی به بازارهای جدید در آسیا، خرید متمرکز قطعات و غیره.

به هر حال، Amer Sports در حال حاضر 94.8٪ متعلق به Tencent و Anta است (اما احتمالا به 100٪ رسیده اند) ، خریدی که در سال 2019 انجام شد.

و این دو شرکت از کجا هستند؟ بله از چین اینطور نیست که سونتو اکنون یک شرکت چینی شود. چند سالی است که اینطور بوده است (حداقل سرمایه آن)، بنابراین تنها تفاوت این است که چه کسی پول را سرمایه گذاری می کند.

siteadmin

نوشته های اخیر

سونتو ورتیکال

تفاوت ها و مزیت های سونتو ورتیکال نسبت به حرفه ای ترین مدل نسل قبل…

7 ماه پیش

دفترچه راهنمای فارسی ساعت سونتو امبیت ۳

ساعت سونتو ambit3 دفترچه راهنمای ساعت سونتو امبیت 3 پیک به فارسی ترجمه شد، لطفا…

2 سال پیش

پیدا کردن جاده مناسب با اپلیکیشن سونتو

آیا در حال کاوش در مناطق جدید هستید یا فقط می خواهید ماجراجویی های جدیدی…

2 سال پیش

ساعت هوشمند سونتو ۹ پیک پرو

پس از یک سال از عرضه Suunto 9 Peak، اطلاعات Suunto 9 Peak Pro، به…

2 سال پیش

آمر اسپرت سونتو را به چینی ها فروخت

برند چینی فناوری Liesheng برند پوشیدنی Finish Suunto را که قبلا متعلق به Amer Sports…

2 سال پیش

سونتو دوباره به صاحبان جدید فروخته شد

سونتو اعلام کرد که Amer Sports آنها را به لیشنگ، یک برند چینی متمرکز بر…

2 سال پیش