پیاده روی, تناسب اندام, جی پی اس, دو, دوچرخه سوار, دوچرخه سواری کوهستان, دویدن, ساعت, ساعت اسپرت, ساعت جی پی اس دار, ساعت هوشمند, ساعت هوشمند تیک واچ, ساعت ورزشی, شنا, شنا کردن, فیتنس, مسابقات سه گانه, ورزش داخل سالن, ورزش های گوناگون

ساعت هوشمند تیک واچ

ساعت هوشمند تیک واچ اس 2

ساعت هوشمند تیک واچ

شرکت چینی Mobvoi سازنده ساعت های هوشمند تیک واچ است. این شرکت در سال 2012 شکل گرفت و در سال 2017 با ارائه ساعت های هوشمند TicWatch سری E و S بعنوان دومین پوشیدنی برتر Kickstarter شناخته شد.

در حال حاضر ساعت های تیک واچ در ۴ دسته ارائه می شوند:
– TicWatch Pro
– TicWatch S2
– TicWatch E2
– TicWatch C2

 

ساعت هوشمند تیک واچ پرو در ۲ مدل نقره ای وی مشکی ارائه شده است


تیک واچ پرو

ساعت هوشمند تیک واچ پرو نقره ای

ساعت های هوشمند تیک واچ پرو با یک بار شارژ می توانند بین ۲ تا ۳۰ روز کار کنند! دلیل این موضوع تکنولوژی صفحه نمایش لایه ای می باشد، دو صفحه نمایش، دو حالت و کنترل کامل بر روی هر کدام از آنها. به این شکل هم شما عملکرد بالا را دارید و هم عمر باتری بالا (هم می توانید خر را داشته باشید و هم خرما را).
– صفحه نمایش اسنشیال (ضروری): در این حالت صفحه نمایش LCD فعال است و ساعت گزینه های تناسب اندام را نمایش می دهد و ساعت در این حالت بمدت 30 روز کار می کند.
– صفحه نمایش AMOLED : در این حالت، یک صفحه نمایش زیبای آمولوئید نمایش داده می شود و کارکرد باتری در این حالت بین 2 تا 5 روز است. در واقع در این حالت، ساعت بصورت هوشمند بوده و از Wear OS by Google بهره می برد.

این ساعت از مواد مقاوم ساخته شده و در ساخت آن از آخرین تکنولوژی ها استفاده شده و کیفیت بالا و طراحی زیبا در آن مد نظر قرار گرفته است.

بدنه ساعت از فیبر کربن مقاوم شده با نایلون ساخته شده، بند ساعت دارای دو لایه می باشد، لایه بیرونی چرم طبیعی ایتالیایی و لایه داخلی آن، برای استفاده راحت، تنفس پوست و مقاوم بودن در برابر عرق دست، از سیلیکون.

این ساعت در برابر نفوذ گرد و خاک و آب براساس IP68 مقاوم شده است.

می توانید صفحه نمایش ساعت خود را شخصی سازی کنید و از هزاران تصویر صفحه ساعت Google Play استفاده کنید. صدها تصویر صفحه نمایش منحصر بفرد توسط تیک واچ ارائه شده که می توانید بسته به حالت مورد نظرتان از آنها بهره ببرید.

ساعت دارای سنسورهای گوناگونی برای سلامت و تناسب اندام شماست، مانند: جی پی اس، قدم شمار، ضربان شمار قلب، محاسبه کالری مصرفی، سرعت و آهنگ حرکت

از آنجایی که ساعت از Wear OS by Google بهره می برد، شما می توانید برنامه های کاربردی دلخواهتان را از گوگل پلی روی ساعت نصب کنید

 

ساعت هوشمند تیک واچ پرو مشکی

 

ویژگی های تکنیکی ساعت تیک واچ پرو:

سیستم عامل: Wear OS by Google
ابعاد: ۴۵×12.6 ملیمتر
صفحه نمایش: ۱.۳۹ اینچ آمولوئید ۴۰۰×400 همراه با صفحه نمایش FSTN
چیپ ست: Qualcomm Snapdragon Wear 2100
حافظه: رم: ۵۱۲ مگابایت/ حافظه داخی: ۴ گیگابایت
جی پی اس: جی پی اس، گلوناس، بایدو، گالیله
پرداخت NFC: توسط Google Pay
سنسورها: شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، سنسور ضربان قلب PPG، سنسور نور محیط، سنسور تاخیر کوتاه مدت در صورت بسته نبودن روی دست
اتصال: بلوتوث ۴.۲/ وای فای ۸۰۲.۱۱bgn 2.4GHz
باتری: ظرفیت: ۴۱۵mAH / روش شارژ: با کابل یو اس بی دارای پایه مخصوص
مدت کارکرد باتری: در حالت هوشمند ۲ روز/ در حالت اسنشیال ۳۰ روز / درحالت ترکیبی بین ۲ تا ۳۰ روز
مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب: IP68

 



ساعت هوشمند تیک واچ سری اس ۲

ساعت هوشمند تیک واچ اس ۲

 

 



ساعت هوشمند تیک واچ سری ای ۲

ساعت هوشمند تیک واچ ای ۲

اطلاعات بزودی اضافه می گردد


ساعت هوشمند تیک واچ سری سی ۲

ساعت هوشمند تیک واچ سری سی ۲

اطلاعات بزودی اضافه می گردد

 
 

ساعت های هوشمند تیک واچ همراه همیشگی شما!

با همراه داشتن ساعت های هوشمند تیک واچ، آرامش را همراه خود خواهید داشت!