پیاده روی, تناسب اندام, دوچرخه سوار, دویدن, ساعت, ساعت GPS دار, ساعت اسپرت, ساعت هوشمند, ساعت هوشمند هواوی, ساعت ورزشی, شنا, فیتنس, ورزش داخل سالن, ورزش های گوناگون

ساعت هوشمند هواوی

Huawei Watch GT Active Edition 46mm

ساعت هوشمند هواوی

شرکت هواوی از پیشروهای بازار ساعت های هوشمند است و تنوع بسیار بالای محصولات آن در بازار ساعت هوشمند چشمگیر است و دارای دسته بندهای مختلفی در ساعت ها و مچ بندهای هوشمند است:
– Huawei Watch GT
– Huawei Band 3
– HUAWEI TalkBand B5
– HUAWEI Band 3 Pro
– HUAWEI Band 3e
– HUAWEI TalkBand B3
– HUAWEI Honor Band 3
– HUAWEI Honor Band 4
– HUAWEI Color Band A2
– HUAWEI WATCH 2
– HUAWEI TalkBand B3

از جمله دسته بندی های ساعت ها و مچ بندهای هوشمند هواوی هستند. البته هواوی در بازارهای منطقه ای خود مدل های متنوعی را ارائه می کند. در زیر تعدادی از مدل های موجود در بازار ایران معرفی می گردند و شما می توانید از لینک های خرید در زیر تصویر ساعت ها خرید خود را انجام دهید.

حرفه ای ترین ساعت هوشمند هواوی سری Watch GT است که دارای 4 زیر مجموعه:
– اکتیو
– اسپرت
– کلاسیک
و
– الگانت

سه دسته اول دارای کارکرد باتری با زمان دو هفته هستند و قطر ساعت ۴۶ میلیمتر است. اما مدل الگانت دارای قطر ساعت ۴۲ میلیمتر بوده و مدت کارکرد باتری آن با یک بار شارژ به مدت یک هفته می باشد.

ساعت هوشمند هواوی Watch GT

 

 

 

 

ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی اسپرت

ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی کلاسیک

ساعت هوشمند هوآوی مدل Huawei honor band 3

ساعت هوشمند “honor 3” یک گجت پوشیدنی شیک با طراحی جدید و متناسب با نیاز های امروزی ساخته شرکت “هوآوی” است که یکی از پیشتازان صنعت تکنولوژی است . نکته قابل توجه در مورد این ساعت هوشمند آن است که بدلیل پشتیبانی از زبان فارسی در نمایش پیام ها و اعلانات از برنامه های مختلف بسیار مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است . شرکت هوآوی در ساخت این ساعت هوشمند حساسیت های ویژه ای جهت رقابت با محصولات مشابه به خرج داده است که از جمله آن ها می توان به حسگر شمارش ضربان قلب آن اشاره نمود که از تکنولوژی پیشرفته M4 core به عنوان هسته مرکزی استفاده می نماید که از الگوریتم شناور خاصی پیروی می کند تا حتی شمارش یک تپش قلب شمارا از دست ندهد . از جمله کارهای دیگر این ساعت می توان به خاصیت ضد آب بودن آن تا عمق 50 متری زیر سطح آب اشاره نمود هم چنین قابلیت پایش خواب ، نمایش اعلانات شبکه های اجنماعی ، نمایش زمان ، نماشی کالری سوزانده شده ، پاسخ یا رد تماس و بسیاری از قابلیت های دیگر که زندگی شمارا هوشمند می سازد از دیگر قابلیت های خاص این ساعت هوشمند می توان به باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری 100 میلی آمپری آن اشاره نمود که تنها با یکبار شارز کامل آن آن هم بصورت فست شارژ می توانید از آن به مدت یک ماه بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده نمود این به این معنی است که در طول یکسال تنها 12 بار نیاز به شارژ ساعت خود نیاز پیدا خواهید کرد . برای استفاده از تمام قابلیت های این ساعت کافیست برنامه “Huawei health” را بر روی گوشی Android و IOS خود نصب کنید و از داشتن این ساعت هوشمند فوق العاده که در سه رنگ جذاب آبی،مشکی و نارنجی با صفحه نمایش PMOLED 0.91 inch که برای آن تعبیه شده لذت ببرید.

مچ بند هوشمند هواوی آنر بند ۳ آبی

مچ بند هوشمند هواوی آنر بند ۳ مشکی

مچ بند هوشمند هواوی آنر بند ۳ نارنجی

مچ بند هوشمند هوآوی مدل Huawei Honor band 4

ساعت هوشمند Huawei honor band 4 جدید ترین گجت پوشیدنی هوآوی هانر از سری هانر بند می باشد.این گجت پوشیدنی فوق العاده این بار با صفحه رنگی تمام لمسی و نمایشگر AMOLED به همراه طراحی بدنه از جنس شیشه 2.5D ضد خط و خش با مقاومت در برابر شوک و ضربه بالا به حالت edge معرفی شد.

همچنین این گجت پوشیدنی شامل صفحه نمایشگر OLED میباشد که دارای حساسیت لمسی بالایی است و نور صفحه تقویت شده که بتوانید در شرایط مختلف بدون مشکل صفحه را مشاهده کنید، همچنین قابلیت تغییر شکل صفحه اول را به 3 حالت مختلف دارد که به جذابیت های این ساعت بیش از پیش می افزاید . از قابلیت های ویژه honor band 4 میتوان به تکنولوژی پیشرفته Truesleep 2.0 اشاره نمود. هانر بند 4 از فناوری CPC جهت به نمایش کشیدن الگوریتم خواب شما استفاده میکند.

این نمایش شامل خواب عمیق شما و آنالیز الگوریتم خواب شما میشود ، هم چنین هانربند شما با توجه به آنالیز خود جهت بهبود خواب شما پیشنهاد های ویژه ای مخصوص خود شما به شما میدهد.در این نسخه قابلیت ضد آب بودن ۵۰ متری هانربند حفظ شده است.هانربند ۴ شامل سنسور حرارتی مادون قرمز،سیستم تشخیص حرکتی ۶ محوری و نمایشگر ضربان قلبیPPG میباشد.برای اندازه گیری دقیق ضربان قلب شما تکنولوژی Huawei Trueseen 3.0 استفاده شده تا به صورت 24 ساعته ضربان قلب شمارا با دقت آزمایش شده ی 94.3% به تصویر بکشد.علاوه بر این امکانات عالی شما همچنین میتوانید اعلانات و پیام های برنامه های مختلف خود را برروی ساعت خود حتی پیام هایی با زبان فارسی را تا 45 کاراکتر مشاهده کنید.

پشتیبانی از زبان فارسی ، این ساعت هوشمند را بیش از پیش کاربردی و دوست داشتنی تر در بین ایرانیان نموده است و با استقبال فراوان روبه رو کرده است.قابلیت تازه دیگر هانربند قابلیت تبدیل آن به ریموتی برای عکس برداری است اما این ویژگی فقط برای دارندگان گوشی های هوآوی امکان پذیر میباشد.هانر بند ۴ با وزن ۲۳ گرم طراحی شده است و دارای باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت۱۰۰ میلی آمپر ساعت و کارکرد بین ۱۴ تا ۱۷ روز میباشد که با توجه به فعال بودن این همه ویژگی در کنار هم جزو یکی از نکات مثبت و قابل توجه این ساعت به شمار می آید.

هانر بند ۴ از وضعیت اسکن Alipay و NFC و قابلیت پیدا کردن گوشی و سنجش دمای محیط نیز بهره مند است و در سه رنگ مشکی،آبی و صورتی عرضه جهانی شد هرچند که میتوان بند آنرا تعویض نمود. جهت استفاده از تمامی قابلیت های این ساعت هوشمند می توانید یکی از برنامه های Huawei health ویا Huawei wear را نصب نموده و از ساعت هوشمند خود لذت ببرید.

 مچ بند هوشمند هواوی آنر 4 صورتی

مچ بند هوشمند هواوی آنر ۴ مشکی

مچ بند هوشمند هواوی آنر ۴ آبی

مچ بند هوشمند هوآوی مدل TalkBand B3 Lite

 

 

 

 

مچ بند هوشمند هواوی Huawei talkband b3 lite مشکی

مچ بند هوشمند هوآوی مدل Band 3e

مچ‌بند هوشمند هوآوی مدل «Band 3e» از سری تولیدات شرکت هوآوی است که به‌عنوان محصولی انقلابی در صنعت طراحی و ساخت محصولات ورزشی در نظر گرفته می‌شود. این مچ‌بند هوآوی را می‌توان هم به مچ دست و هم به مچ پا بست. استفاده از این محصول برای اتصال به مچ پا باعث می‌شود که اطلاعات دقیقی از وضعیت ورزش به دست آید.

به همین دلیل است که شرکت سازنده عنوان «مربی حرفه‌ای ورزش دو» را به این محصول داده است. در مچ‌بند هوشمند Band 3e هفت عملکرد رصدی و آنالیزی وجود دارد. به همین دلیل می‌توانید از پیشنهادهای هوشمند این محصول استفاده کنید و با اطلاعات دقیقی از این مچ‌بند دریافت می‌کنید عمل دویدن را بهتر و مطلوب‌تر انجام دهید. ازجمله اطلاعاتی که این محصول به شما می‌دهد، می‌توان به میزان تماس کف پا با زمین، گردش پا، آهنگ دویدن، طول گام، زاویه چرخش پا و تأثیر فرود اشاره کرد.

با استفاده از این اطلاعات می‌توانید به یک دونده حرفه‌ای تبدیل شوید. این محصول شرکت هوآوی زمانی که قدم‌هایتان به زمین برخورد می‌کند، گام‌هایتان را بررسی و رصد می‌کند و با به دست آوردن الگوی قدم‌هایتان به شما کمک می‌کند که از اصابت پاشنه پا به زمین (Heel-strike) اجتناب کنید. هوآوی تمام این ویژگی‌ها را با همکاری مرکز علوم تحقیقات ورزشی چین (China’s Sports Science Research Institute) طراحی کرده است.

سنسور رصد حرکات ورزشی در این مچ‌بند هوآوی بسیار کارآمد است؛ این سنسور قادر سات اطلاعات مربوط به راه رفتن و دویدن روی تردمیل را با دقت 97 درصد به کاربر عرض کند. این سنسور ژیروسکوپ، دارای 6 محور داخلی است که حالت‌های حرکت پا را به‌خوبی دریافت می‌کند.

اما جالب است بدانید این مچ‌بند فقط مخصوص دویدن و پیاده‌روی نیست. مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری نشان از این دارد که Band 3e برای کارهای روزمره و شنا طراحی شده است. این مچ‌بند عملکرد کاربر را در هنگام انجام فعالیت‌های روزانه و شنا ثبت و ضبط می‌کند. از دیگر ویژگی‌هایی که Band 3e دارد می‌توان به عمر باتری کاملاً مطلوب آن اشاره کرد. این باتری در حالت استندبای قادر است تا 14 روز مداوم انرژی موردنیاز باتری را تأمین کند. حتی در حالت انجام حرکات ورزشی هم این باتری می‌تواند تا 40 ساعت انرژی برای مچ‌بند تأمین کند تا بتوانید نوتیفیکیشن های مربوط به تلفن، ساعت و یادآوری‌های ورزشی را همیشه در دسترس داشته باشید.

از حسگرهای در نظر گرفته شده برای این مدل می‌توان به شتاب سنج اشاره کرد که با استفاده از آن می‌تواند به بررسی میزان خواب (سبک و عمیق) و شمارش تعداد گام‌های برداشته شده در طول روز بپردازد. Band 3e می‌تواند پیام‌های رسیده را اعلام کند و همچنین در زمان تعیین‌شده موجب بیدار شدن فرد از خواب شود. هوآوی این مچ‌بند هوشمند را به‌صورت سبک و جمع‌وجور به بازار عرضه کرده است؛ به‌طوری‌که وزن آن تنها 17 گرم است. سوراخ‌هایی که در دو طرف این مچ‌بند هوشمند قرار گرفته‌اند، امکان گردش هوا را فراهم می‌کنند. مچ‌بند Band 3e شرکت هوآوی عملکردی مطلوب دارد و برای استفاده آن دسته از افراد طراحی شده است که برای سلامتی‌شان ارزش زیادی قائل هستند.

مچ بند هوشمند هواوی Band 3e مشکی