ساعت ورزشی

سایت ساعت ورزشی ( ساعت مولتی اسپرت – ساعت اسپرت – ساعت اسپورت – Sport Watch )، سایتی برای معرفی و فروش حرفه ای ترین ساعت های هوشمند و ورزشی دنیا است. در این سایت ساعت های ورزشی حرفه ای که برای ورزش های خاص مانند شنا، اسکی، دو، کوهنوردی، صخره نوردی، داخل سالن، … و وسایل جانبی آنها معرفی می گردد. هر برند و هر ساعت دارای صفحه خاصی خواهند بود و در صورت موجود بودن و امکان فروش آنها، لینک فروش اینترنتی آنها بر روی سایت گذاشته خواهد شد.

در سال های اخیر و با ارائه مجموعه متنوعی از ساعت های هوشمند و نزدیک شدن دو جانبه ساعت های ورزشی به سمت ساعت های هوشمند و از طرف دیگر ساعت های هوشمند به سمت ساعت های ورزشی، تفکیک این دو دسته از ساعت ها، بسیار سخت تر شده است، بعنوان مثال ضربان سنج قلب مچی و یا جی پی اس، که از ویژگی های ساعت های ورزشی بوده، امروزه در بسیاری از ساعت های هوشمند نیز دیده می شود. و یا ارتباط ساعت با گوشی موبایل و دریافت نوتیفیکیشن ها، امروزه در بسیاری از ساعت های ورزشی دیده می شود.

بنابراین غیر از معرفی و فروش ساعت های ورزشی معروف مانند گارمین، سونتو، پلار و … مجموعه ای از ساعت های هوشمند با کارآیی های ورزشی مانند سامسونگ گلکسی واچ، هوآوی، شیائومی، آمازفیت، اپل واچ، تیک واچ، فیت بیت، فسیل، ال جی، سونی و … معرفی شده و به فروش می رسند

لیست ساعت سونتو

نسل جدید ساعت های هوشمند سونتو 

 

سونتو یکی از قدیمی ترین ساعت های ورزشی دنیا است. که ساعت های کوهنوردی طیف وسیعی از مدل های این ساعت را در بر می گیرد. ساعت های کوهنوردی نیز به مرور زمان تغییر یافته اند و امکانات آنها به روز تر و کامل تر شده است. مجموعه دیگری از ساعت های سونتو، ساعت های فیتنس (تناسب اندام) هستند، که تعدادی از آنها دارای امکانات اولیه مانند ضربان سنج قلب و کالری سنج هستند و تعدادی از آنها هوشمند و با پشتیبانی از ۸۰ حالت ورزشی.

ساعت های تناسب اندام:
در این مجموعه می توان ساعت های سونتو سری ام (M1, M2, M5) و کوئست را مشاهده کرد که ساده ترین مدل ها بوده و دارای ضربان سنج قلب و کالری سنج هستند. به مرور زمان مدل های امبیت، امبیت ۲ و امبیت ۳ ( سری ران برای ورزش دو و سری اسپرت برای ورزش های سه گانه و …)
نسل بعدی و هوشمند ساعت های سونتو، سری اسپارتان هستند که ساعت های اسپارتان ترینر و اسپارتان اسپرت دارای تنوع و زیبایی بیشتر هستند.
جدیدترین مدل های این سری ساعت سونتو ۳ و سونتو ۹ هستند که متاسفانه در ایران موجود نشدند

ساعت های کوهنوردی:
شاید بتوان گفت که مدل های ساعت کوهنوردی سونتو به ۱۰۰ عدد می رسند. این ساعت ها در دسته ساعت های تخصصی کوهنوردی و یا ساعت های مولتی اسپرت و کوهنوردی قرار می گیرند و البته تنوع بسیار بالای این ساعت ها در مدل های بدون جی پی اس است.
سری های بدون جی پی اس: در این مجموعه سری های وکتور و کور جر مشهورترین ها هستند و هنوز هم ساعت سونتو کور دوستدارانی در بین کوهنوردان دارد. جدیدترین مدل این سری سونتو کور آلفا است.
سری های دارای جی پی اس: در این مجموعه ساعت های امبیت، امبیت ۲، امبیت ۳ پیک به چشم می خوردند که از سری امبیت ۳ ، این سری ساعت ها هوشمند نیز شدند. نسل های جدیدتر سری اسپارتان اسپرت بارو و اسپارتان الترا، سونتو ۹ بارو   سونتو ۹ پیک هستند و جدیدترین مدل ها سونتو ۹ پیک پرو و سونتو ورتیکال هستند.

ساعت سونتو Suunto Spartanساعت سونتو Suunto Spartan

ساعت های سری اسپارتان
سونتو اسپارتان (۴۰ مدل)

ساعت های سری تراورز و تراورز آلفا
–  تراورز (۵ مدل)
تراورز آلفا (۶ مدل)

ساعت های سری ورتیکال
امبیت ۳ ورتیکال (۸ مدل)

ساعت های سری کور (۱۴ مدل)
Core Alu Deep Black
Core All Black

ساعت سونتو تراورز آلفا ودلند و کانکریساعت سونتو تراورز آلفا ودلند و کانکری

 

ساعت های سری کایلش
سری کایلش (ساعت لاکچری سونتو – ۴ مدل)

ساعت های سری المنتیوم
سری المنتیوم ترا ( ساعت لاکچری سونتو ۱۰ مدل)
– سری المنتیوم آکوا (ساعت لاکچری سونتو ۲ مدل)

ساعت های سری اسنشیال
سری اسنشیال سرامیک (ساعت لاکچری سونتو ۵ مدل)
سری اسنشیال (ساعت لاکچری سونتو ۶ مدل)

ساعت های سری AMBIT3 :
(امبیت ۳ پیک ۷ مدل – امبیت ۳ اسپرت ۱۰ مدل – امبیت ۳ ران ۶ مدل)
AMBIT3 PEAK Sapphire HR
AMBIT3 PEAK Black HR
Ambit3 SPORT Sapphire HR
AMBIT3 SPORT BLUE HR
Ambit3 SPORT Coral HR
Ambit3 SPORT Black HR
Ambit3 RUN Black HR
Ambit3 RUN Lime HR

ساعت های سری M
M1
M2 Men Black
M2 Men Black/Lime
– M2 WOMEN Fuchsia
M2 WOMEN LIME
M5 ALL BLACK

ساعت های سری QUEST:
Quest Blue
Quest Orange
Quest Yellow
Quest Black

ساعت ها و کامپیوترهای سری غواصی
– D6I Novo (هفت مدل)
– D4I Novo (نه مدل)
– DX (چهار مدل)
– Zoop Novo (سه مدل)
– Zoop (سه مدل)
– Vyper Novo ( دو مدل)
– HELO2 (یک مدل)
– EON (یک مدل)

Spartan Sport Wrist HR Gold ساعت سونتو اسپارتان اسپرت گلد دارای ضربان سنج قلب مچی

لیست ساعت گارمین

Foreruuner = ساعت دویدن

در دسته بندی ساعت های گارمین تعداد بسیاری از مدل ها Forerunner = ساعت های مخصوص دویدن هستند. گرچه با گذشت زمان امکانات این سری از ساعت ها نیز افزایش یافته و تعدادی از آنها ورزش های سه گانه (دو، دوچرخه سواری، شنا) را پوشش می دهند و امروزه اپلیکیشن های ورزشی بیشتری نیز روی این ساعت ها موجود است. همچنین امکاناتی مانند پخش موزیک نیز یر روی مدل های جدید آن نیز اضافه شده است. خانواده فوررانر پر عضوترین خانواده در ساعت های گارمین هستند و ده ها مدل را در بر می گیرد

Fenix = ساعت مولتی اسپرت

گارمین کامل ترین مجموعه ساعت های مولتی اسپرت خود را تحت نام فنیکس ارائه کرد و تا به امروز نسل های گوناگونی از این ساعت شامل: فنیکس، فنیکس ۲، فنیکس ۳، فنیکس کرونوس ( همان فنیکس ۳ اچ آر اما با مواد گرانتر، که این ساعت در مجموعه اولین سری ساعت های هوشمند ورزشی لاکچری گارمین قرار می گیرند)، فنیکس ۵ ( در سه دسته بندی که سری ایکس کامل تر از بقیه بوده و امکان منحصر بفرد نمایش نقشه را دارد، البته گارمین اولین ساعت با قابلیت نقشه خود را با نام تاکتیکس ارائه کرد و امروزه تعداد مدل های با امکان نمایش نقشه در حال افزایش هستند)، فنیکس ۵ پلاس نیز در سال ۲۰۱۸ ارائه شدند که مجموعه ارتقا یافته سری فنیکس ۵ هستند.

خانواده Vivo

خانواده ویو از گسترده ترین مجموعه ساعت های گارمین هستند، که خود دارای زیر مجموعه های وسیعی هستند مانند:
Vivofit = شامل ویوفیت، ویوفیت ۲، ویوفیت ۳، ویوفیت ۴
VivoSmart = شامل ویواسمارت، ویواسمارت اچ آر، ویواسمارت اچ آر پلاس، ویواسمارت ۳، ویواسمارت ۴
vivoMove = شامل ویومو (ساعت های عقربه ای گارمین) و ویومو اچ آر ( ساعت های هوشمند و عقربه ای)
VivoActive = شامل ویواکتیو، ویواکتیو سه و ویواکتیو سه موزیک

Marq = ساعت لاکچری گارمین

خانواده مارک جز خانواده لاکچری گارمین محسوب می شوند و در حال حاضر چهار مدل و برای ۴ دسته بندی معرفی شده است، بیشتر امکانات این سری از ساعت ها شبیه سری فنیکس ۵ پلاس است ( البته بعضی ویژگی ها حتی از فنیکس ۵ پلاس نیز کمتر است). اما دارای ویژگی های خاصی برای هر کدام از دسته بندی های خود است. مثلا ساعت مارک درایو = Drive برای رانندگان اتومبیل رانی تعریف شده و گرانترین ساعت گارمین است.

Instinct = ساعتی برای افراد شاغل در کارهای سخت

این ساعت، ساعتی میان رده از لحاظ امکانات ورزشی و هوشمند است، تاکید اصلی گارمین برای افرادی است که می خواهند ساعتی مقاوم با امکانات ورزشی و برای استفاده روز مره در کارهای سخت داشته باشند. طراحی و امکانات این ساعت بیشتر دوستداران ساعت کاسیو جی شاک را به سمت خود هدایت می کند.

D2 Charlie Titanium Bezel with Leather and Silicone Bands ساعت خلبانی گارمین دی ۲ چارلی با بند چرمی

فنیکس ۵ (۱۶ مدل) و فنیکس ۵ پلاس
ویومو اچ آر (۴ مدل)
ویواکتیو ۳ (۳ مدل) و ویواکتیو ۳ موزیک
فوررانر ۶۴۵ موزیک
– تاکتیکس چارلی
– ویوفیت ۴
ویو اسپرت (۴ مدل)
ویواسمارت ۳ (۲ مدل)
فوررانر ۳۵
ساعت ورزش های آبی کواتیکس ۵ (۲ مدل)

VivoSport Fuchsia Focus Small Mediumساعت گارمین ویواسپرت فوچسیا کوچک-متوسط

غواصی گارمین Descent MK1 (دو مدل)
اینستینکت
– ویواسمارت ۴

– خلبانی D2 Charli (دو مدل)
– خلبانی دی ۲ دلتا
– کودکان ویوفیت جونیر ۲ (۷ مدل)
گلف اپروچ s60 (سه مدل)
فوررانر ۹۳۵ (۲ مدل)
فنیکس کرونوس (۳ مدل)

ساعت گارمین ویومو اچ آر ساعت گارمین ویومو اچ آر

– ساعت Fenix 3 اچ آر (دارای شیشه سافایر)
– گارمین Fenix 3 سافایر (بند فلزی – بند چرمی – رزگلد)
Fenix 3 شیشه کریستالی (خاکستری – نقره ای)
ویواکتیو اچ آر
ویواسمارت اچ آر پلاس
– مچ بند ویواسمارت اچ آر
فوررانر ۷۳۵ ایکس تی
کواتیکس ۳
ویوفیت ۳
تاکتیکس براوو
دی ۲ براوو
ویومو
ویوفیت جونیر

مدل های قدیمی
Epix
Vivofit2
Vivoactive
– Vivosmart
Forerunner 920XT
فنیکس
Fenix 2
Forerunner 10
FR 70
Forerunner 110
Forerunner 210
Forerunner 220
– Forerunner 610
Forerunner 620
Forerunner 310XT
Forerunner 910XT
vivofit
Tactix
گارمین D2
ساعت شنا
quatix

تعدادی از ساعت ها فقط برای ورزش خاصی طراحی شده اند: مثلا ساعت شنا یا سری ساعت های ورزش دو گارمین و تعدادی از آنها برای ورزش های سه گانه و یا برای ورزش های چندگانه.

ساعت گارمین Fenix5x Slate Gray Sapphire with Metal Bandساعت گارمین Fenix5x Slate Gray Sapphire with Metal Band

مدل های ساعت گارمین و ساعت سونتو همراه با تصویر و توضیحات کامل در سایت فروشگاه ساعت ورزشی * اسپرت واچ * معرفی شده اند.

در سال های اخیر، بیشتر تمایل خرید برای ساعت های سونتو و گارمین در رشته کوهنوردی بوده بویژه نسل جدید این ساعت ها که دارای جی پی اس نیز هستند. اما با آشنایی بیشتر مردم با ساعت ورزشی با برند گارمین و سونتو تمایل برای خرید ساعت ورزشی برای ورزش های داخل سالن و ورزش های عمومی (مانند پیاده روی و دو) در حال گسترش است.

برای بعضی از رشته های ورزشی مانند گلف و یا دوچرخه سواری دستگاه های جی پی اس و ساعت های ویژه ای طراحی شده که در حال حاضر روی سایت ساعت ورزشی کمتر به آنها پرداخته می شود.

یکی از مهمترین ویژگی های نسل جدید ساعت های ورزشی امکان اتصال مستقیم آنها به کامپیوتر و اینترنت است. ساعت گارمین سایت Garmin Connect و ساعت سونتو سایت Moves Count را برای تجزیه و تحلیل ورزش شما و ارائه راهنمایی های ورزشی و مسابقات مجازی ارائه می دهند، که بصورت جداگانه به معرفی این سایت ها و امکانات آنها پرداخته خواهد شد.

ساعت سونتو Kailashساعت سونتو Kailash

یکی از مهمترین دغدغه های خریداران ساعت های ورزشی، کاربرد آنها و مقایسه امکانات آنها با همدیگر است. شما برای خرید یک ماشین کلاس بالا مانند بنز یا بی ام دبلیو چه گزینه هایی دارید و چگونه یکی از آنها را بالاتر از دیگری می دانید؟ شاید طرح این سئوال در اینجا کمی بی ربط به نظر برسد. اما همین مسئله در خرید ساعت های ورزشی کلاس یک جهان نیز مطرح است.

ESSENTIAL SIDE EXPRESSIVEساعت سونتو ESSENTIAL

بسیاری از امکانات ساعت های ورزشی سونتو و گارمین شبیه همدیگر هستند و برتر دانستن یکی از آنها نسبت به دیگری کار سختی است. هر کدام از دو برند گارمین و سونتو برای ساعت های ورزشی خود اپلیکیشن ها فراوانی ارائه کرده اند و روزانه به تعداد و امکانات آنها افزوده می شود. همچنین هر کدام دارای سایت ورزشی برای آپلود کردن ورزش و تجزیه و تحلیل ورزش شما و ایجاد رقابت های ورزشی و به اشتراک گذاری ورزش تان در شبکه های اجتماعی هستند.

ساعت های هوشمند ورزشی، مجموعه ساعت هایی هستند که از حدود سال ۲۰۱۵ شروع به تولید شدند و امکانات آنها روزانه در حال افزایش می باشد. امکانات اولیه ساعت های هوشمند ورزشی برای برقراری ارتباط با سایر وسایل ورزشی و موبایل ها و همچنین ارتباط با سیستم های مالی و پرداخت توسط این ساعت ها از جمله امکاناتی است که در ساعت های ورزشی هوشمند وجود دارد.
امکانات جدیدی بزودی به ساعت های هوشمند ورزشی اضافه خواهد گردید، مانند پخش موسیقی و یا پشتیبانی از ماهواره های موقعیت یاب بیشتر (پشتیبانی از ماهواره موقعیت یاب اروپایی گالیله، علاوه بر ماهواره موقعیت یاب آمریکایی جی پی اس و روسی گلوناس).

ساعت گارمین ویواکتیو 3 گارمین ویواکتیو ۳

برای مشاهده جدیدترین فیلم ها، تصاویر و اطلاعات در باره ساعت های ورزشی به صفحه ساعت ورزشی روی فیس بوک بپیوندید
برای اطلاع از قیمت های روز و تخفیف ها به کانال تلگرام ساعت ورزشی بپیوندید
اینستاگرام ساعت ورزشی